сабақты зерттеу » Ш. Уалиханов атындағы №10 орта мектеп-гимназия. Талдықорған
Жетісу облысы білім басқармасының
Талдықорған қаласы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің
"Ш.Уәлиханов атындағы №10 мектеп-гимназиясы"
Education Department of Tekely district
Reception room :
+7(7282) 22-40-05
bookkeeping:
+7(72) 23-11-37
Version for
visually impaired
14
March
2018

сабақты зерттеу

«Сабақты зерттеу» – бұл сыныптағы іс-әрекеттегі зерттеу жұмысының ерекше түрі, ол мұғалімдер топтарының сабақты бірлесіп жоспарлауын, оқуын, қадағалауын және талдауын көздейді.

2017 - 2018 оқу жылының екінші жартысында 6 «А» гимназялық сыныпта білім сапасының төмендегені байқалып, мониторинг жүргізілді. Гимназиялық сыныптың білім сапасын көтеру барысында арнайы фокус - тобы құрылып, білім сапасын көтеру жолы мен сабақта қолданылатын әдіс таңдалынып алынып, наурыз айында қатарынан үш сабақ өткізіліп жатыр.

Топ құрамы жетекшісі осы сыныптың сынып жетекшісі, қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Блеутаева Назгул Жанабиловна, тарих пәні мұғлімі Каримов Ерикжан Мұхтарханұлы, биология пәні мұғалімі Зайтбекова Құралай Бұлғынқызы белгіленді.

«Сабақты зерттеудің» алға қойған мақсаты - гимназиялық сыныптағы жеке оқушылардың қажеттіліктерінескере отырып білім сапасын арттыру.

Қолданылктын әдіс: Графикалық органайзер

Графикалық органайзер - білім, ұғым, ой, идея, көзқарасты білдіруді көрнекілеудің тәсілі, яғни визуалды таңбаларды қолдану арқылы ойды жеткізу

1 – сабақ 12.03.2018 жылы «Қазақ әдебиетінен» өтті. Сабақ тақырыбы: Шерхан Мұртаза «Тұтқын бала»

Қолданылған граифкалық органайзерлер:

·«Екі жақты күнделік»

·«Тұжырымдамалық кесте»

·«Зымыран кестесі»

·«Талқылау кестесі»

Исследование урока– это педагогический подход, представляющий собой особую форму исследования, направленную на совершенствование знаний в области учительской практики. Это цикл, включающий не менее трех уроков, совместно планируемых, преподаваемых, наблюдаемых и анализируемых группой учителей.

В втором полугодие 2018 года в 6"А" гимназическом классе выявилась проблема понижения качества знаний, был проведён дополнительный мониторинг и был выбран метод, способствующий решению вопроса,определена фокус-группа. Состав группы: руководитель, учитель казахского языка и литературы, классный руководитель 6 «А» класса Блеутаева Назгул Жанабиловна, учитель истории Ерикжан Мухтарханович Каримов, учитель биологии Зайтбекова Куралай Бұлғынқызы.

Цель «Исследования урока»: повышение качества знаний гимназического класса с учетом потребностей отдельных учащихся.

Используемый метод: графический органайзер

Графический органайзер - это все, что каким-то образом помогает организовать информацию на листе бумаги , чтобы улучшить ее запоминание, усвоение, анализ или применение.

сабақты зерттеу

 

сабақты зерттеу

 

сабақты зерттеу

 

сабақты зерттеу

 

сабақты зерттеу

 

Похожие публикации: